wtorek, 20 sierpnia 2013

W domu cicho i pusto


W Niedziele Mika pojechała z dziadkami na 2 tygodnie nad morze, dom stał się pusty i cichy, nie ma co sprzątać, nikt nie trajkocze za uchem i ogólnie smutno się zrobiło. Na szczęście technika poszła do przodu wiec mogę ją zobaczyć online jak dziadek złapie sieć i to nie rybacką :)
A ja dzielnie pracuje i nadrabiam zaległości intelektualne i sportowe :) Codziennie ćwiczę i czytam, zapisałam się miesiąc temu do biblioteki , udało mi się już przeczytać :


 Jest to dziennik Krystyny Jandy - bardzo fajny

Każdy szczyt ma swój Czubaszek. Z Marią Czubaszek rozmawia Artur Andrus 

Bardzo lubię kobiety o silnych charakterach, które maja coś do powiedzenia.


A teraz postanowiłam przeczytać książki Paulo Coelho, jakoś nigdy nie były mi po drodze, może z przekory "jak wszyscy - to ja nie"

Zaczynam od Czarownicy z Potobello:


2 komentarze:

  1. Bądź dzielna, to tylko 2 tygodnie ;) Coelho lubię, ale tylko pierwsze książki, jakoś reszta mi nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ja już jestem w połowie i bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń