wtorek, 23 sierpnia 2011

MIKA

Ulubiona piosenki na chwile obecną :


Wesoło jesienią w ogródku na grządce, 
Tu ruda marchewka tam strączek, Tu dynia jak słońce, tam główka sałaty, A w kącie ogórek wąsaty. Ref.: Ogórek, ogórek, ogórek, Zielony ma KapilulekI czapkę i sandałkiZielony, zielony jest cały. Ja jestem Pan Tik-Tak,Ten zegar to mój znak.Tak tak tak to Pan Tik-Tak,Zegar to jego znak.Tak tak tak to Pan Tik-Tak,Zegar to jego znak.Tik tak tik tak tik takTik tak!

- mamusiu krówka daje mleczko - dupcią .... Ja lubię mleczko ( wychowuje mi się wiejskie dziecko ) 

Ulubione jedzenie .....czekolada nadal na I miejscu zaraz po niej są NALEŚNIKI później kluski i mewka (marchewka),ogólnie owoce i warzywa uwielbia, suchy chleb lub z żółtym serem, makaron, jajka, czasem kiełbaska na samym końcu jest mięso, ryby, szynka natomiast jest absolutnie niejadalna.   
- Nie lubię chinki - moja mała przekora nigdy w życiu nie spróbowała szynki nawet jak ja schowam w sałacie pod serem to i tak ją znajdzie i wyrzuci. Po kilku takich próbach moje dziecko nauczyło się sprawdzać zawartość kanapki przed jedzeniem  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz