wtorek, 5 marca 2013

Wiosno przyjdz

Cóż za pasja - pędzel tego nie przeżył  

Układamy klocki




Moja pierwsza granola (płatki owsiane, płatki żytnie , żórawina, słonecznik,sezam, sok z jabłek i mód akacjowy , wymieszać i piec w 180 stopniach ) , na śniadanie idealne



Sadzonki gotowe, w tym roku będą pomidorki, sałata, ogórki, strączki i cukinia ")
Pomidorki 2013


zioła
 Sara skończyła już 3 miesiące ma 12 kg i nadal mleczaki :) uwielbiam spacerki z nią i Miką
Pani nadaje się tylko do gryzienia (Sara uwielbia mnie podgryzać walczę z tym z marnym efektem , za wysokiej pozycji w stadzie chyba nie mam)

Mina w stylu zaraz cię dziabnę 
Nowy image lodówki - zdjęcie jak zwykle jak nie w poprzek to do góry nogami ( w oryginale jest dobrze, na blogu odwraca nie rozumiem tego), a naklejki kupiłam w biedronce za 7 zł , kupiliśmy też do pokoju Dominiki (Motylki, żabki itp)

A dietowo treningowo:
Nadal trzymam dietę waga stoi oczywiście, mam coraz lepsza kondycje plan na ten tydzień to trening Ewy Chodakowskiej z gwiazdami




trening brzucha z Mel B



oraz  boczki


Powoli mam obsesje na punkcie ćwiczeń i jedzenia :) Nawet moja córka mówi mamus spróbuj tam nie ma cukru





1 komentarz:

  1. też kupiłam te naklejki :) ale inne wzory. Ja też systematycznie ćwiczę i muszę przyznać, że czuję różnicę

    OdpowiedzUsuń