piątek, 26 września 2014

Piątkowa ryba

Wypróbowałam nowy przepis na mintaja 
Rybę naczoskowałam, dodałam soli i pieprzu


 Na patelnie podsmażyłam cebule, por pocięty w krążki z dodatkiem kurkumy, soli i pieprzem


 Dodałam pół szklanki śmietany


połowę sosu ułożyłam w brytfance, na nim poukładałam rybę, całość przykryłam resztą sosu i ułożyłam kilka plasterków sera. Całość zapiekałam 30 minut w tem. 220oC 


 Dodatkowo cierpię na klęskę urodzaju - dyni, za którą w domu nikt nie przepada, znaczy się zjem raz w roku zupę krem z dyni i to mi w zupełności wystarczy. A dynie są okazałe po 10 kg każda, zdobią teraz drzwi, rozdać ich nie potrafimy bo nikt nie lubi. Może macie jakiś pomysł na przerobienie tej ilości. 


Zakochałam się ostatnio w muzyce Martyny Jakubowicz, piosenki są przepiękne


1 komentarz: