sobota, 23 maja 2015

Warzywowo i nie tylko

To moje zdobycze z giełdy warzywnej, uwielbiam ten zapach świerzych warzyw w domu, obkupiłam się w sałaty, kapusty, rzodkiewki itp. Wiosna przecierze to aż grzech jeśc co innego.



A teraz moje zdobycze  ostatniego tygodnia, chyba zaczyna mi odbijać ja i cekinki, ale co tam blik blik, za sprawom moich kochanych sponsorów w postaci rodziców, powoli wymieniła całą szafę :) oczywiście w ramach moich urodzin, z ilości prezentów chyba 100 kończę.

A oto moje botki BEŻOWE i z cekinami

dżinsy z dziurami - to efekt kryzysu wieku średniego chyba


Szpileczki, też w ramach zmiany wizerunku :)
 to nie koniec resztę pokaże w urodzin
A to nowa roślinka na skalniaczek strasznie podobają mi się te małe kwiatuszki

ciasteczkowy potwór z potworkowym mufinkiem
I tak u nas wiosennie mimo pogody za oknem, można napić się ciepłej kawki i poleniuchować z książka, aktualnie kończę " Ziarno prawdy" bardzo fajny kryminał, w kolejce czekają" Uwikłanie", Miłoszewski to ostatnio mój numer 1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz