wtorek, 7 sierpnia 2012

Gapa

Kupiłam sobie zasłony na allegro 133x250, tylko, że ja myślałam, że 250 to długość, a nie szerokość. Więc co zrobić wyprułam z jednej taśmę, podszewkę, obszyłam ja na nowo, bawiłam się z nią przez dwa dni i gotowa, rozprasowałam powiesiłam i co, nie podoba mi się kolor, absolutnie nie pasuje do sypialni. Zła jak osa zdjęłam ją, po jakieś godzinie wymyśliłam że może do kuchni, by pasowała, powiesiłam tą oryginalna krótką i co rewelacyjnie pasuje, szkoda tylko, że muszę teraz jeszcze raz przerobić ta firankę którą właśnie skończyłam. Cała ja. W sobotę byliśmy  na targu staroci w poszukiwaniu nóg do wyspy kuchennej, od jakiegoś roku poszukuje toczonych nóg, ceny u stolarza wąchają się od 80 zł, co za 4 nogi daje już sporą kwotę. Przeszukuje też internet, ale sytuacja podobna. A na targu po 2 godzinach szwendania, kupiłam tylko pastę do mebli. Widać, że starocie są modne, bo ceny mocno poszły w górę. najzwyklejszy kieliszek kosztuje 20 zł za sztukę nie mówię już o tych kryształowych. Stara waga kuchenna 200 zł.
A mój mąż zrobił mi lusterko, korzystał z pomysłu http://jagodowyzagajnik.blogspot.com/2012/06/toaletka.html moje lusterko jest ciemno brązowe, bardzo mi się podoba, może kiedyś zrobi mi i toaletkę :) narazie w planach jest wyspa kuchenna, tylko jak ja się rozstanę z moim starym stołem.

2 komentarze:

  1. Ja to się nigdy nie umiem połapać w tych wymiarach na Allegro - jak nie jest jasno napisane co jest szerokością, a co wysokością to zazwyczaj odpuszczam :) A gdzie zdjęcie zasłonek?

    OdpowiedzUsuń