czwartek, 30 maja 2013

Budy

Nie pochwaliłam się jeszcze występem Miki w przedszkolu dostałam piękne zaproszenie w poniedziałek wzięłam sobie dzień urlopu stawiłam się z zaciśniętym gardłem na pierwszy występ mojej córy. Była oczywiście wspaniała, a ja bardzo z niej dumna. Powiedziała cały wierszyk bardzo głośno i wyraźnie, a ja powstrzymywałam łzy.
Zaproszenie 

A to prezent na dzień mamy
"moja mama jest najlepsza tak za zawsze naj naj naj
dbamy o to aby dla niej był na świecie tylko maj"

A dzisiaj byliśmy na odpuście i kawie u znajomych rodziców. Nie obyło się bez balonu, pierścionka i waty cukrowej. Uwielbiam wolne dni kiedy jesteśmy wszyscy razem.
Wata cukrowa lepi się do języka
A w naszym domku pachnie dzisiaj  chlebem, w każdym domu powinien unosić się ten zapach.Tylko jak wytrzyma do rana 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz