środa, 15 maja 2013

Chorujemy

Mówiłam o intensywnym weekendzie, ale tydzień wcale nie jest lepszy. Dominiczka wczoraj wróciła z przedszkola z 38 stopniami gorączki, wieczorem wcale nie było lepiej i leży taki bidulek od wczoraj, a pogoda taka piękna. A ja dzisiaj w domu niestety jutro już muszę wrócić do pracy.
Od mojej mamy dostałam wczoraj piękne doniczki oczywiście lawendowe :)


A tu kiełkuje mój słonecznik


Bazylia też już tylko czeka na pomidory z mozzarellą

 
A one dopiero zaczynają kwitnąć - w tym roku jakoś mało mi wyrosło a  znajomi czekają już na sadzonki ( przyzwyczaili się że co roku przesadzam z ich ilością i później je rozdaje, stało się to już tradycją )
A dzisiaj w ramach luzu :) upiekłam chlebek na maślance 

500 ml maślanki
500 g mąki pp
30 g drożdży 
łyżeczka soli
2 łyżeczki cukru ( u mnie miód lipowy)
100 g słonecznika
Przepis bardzo prosty wymieszać odstawić na godzinkę , przełożyć do foremki poczekać 20 minut i piec w 200 C przez 30 minut,

1 komentarz:

  1. u nas też w domu choróbsko Patryk ma krtań, a dzisiaj jeszcze temperatury dostał :)

    OdpowiedzUsuń