piątek, 15 lutego 2013

Wiosno przyjdz

Marze o wiośnie i o zmianach ......

Na walentynki dostałam jabłuszko z napisem I LOVE YOU i bombonierkę z wiśniami ( w ramach złamania żony na diecie) Znowu walczę z sobą znowu odstawiłam cukier i białą mąkę dodatkowo postanowiłam zabrać się za ćwiczenia.Trochę więcej ruchu dostarcza mi SARA codzienne spacerki i bieganie po ogródku, ale to za mało aby pozbyć się opona tym razem postanowiłam powalczyć z Ewa Chodakowską jestem ciekawa ile wytrzymam w postanowieniu poprawy :). Niedawno natrafiłam tez na fajny sklep ze zdrową żywnością zaopatrzyłam się w komosę ryżową, syrop z agawy ( uwielbiam go) ze zdrowych słodzików ten jest chyba najlepszy do Stevie się przyzwyczaiłam ale to nie do końca to a cukier z brzozy jest zdecydowanie za drogi Choć ostatnio kupiłam za 13 zł
czekam też na dostawę mojej YERBY. Trzymajcie kciuki za mnie,a może ktoś się przyłączy ?

1 komentarz:

  1. Wszystkie naturalne słodzidła - niestety tanie nie są... ale czego to się nie robi dla zdrowia, prawda? Najlepiej w ogóle nie słodzić ;D

    OdpowiedzUsuń