niedziela, 29 września 2013

Niedziela

Moje storczyki postanowiły się rozmnożyć, nie pytajcie jak to zrobiłam bo nie wiem, pewnego dnia po prostu zaczęły rosnąc liście zamiast kwiatów, po paru miesiącach pojawiły się kłącza, odcięłam je i włożyłam od nowej doniczki, maluchy jak na razie maja się dobrze, wypuszczając nowe listki



Skończyłam kolejne donice,czekają jeszcze na serduszka.




Wczoraj dostaliśmy kilka książek w prezencie rocznicowym, w tym kuchnie włoską moją ulubioną


i mam pytanie czy ktoś w Polsce spotkał się z mąką typu zero, bo większościowy przepisów jest własnie na tej. Ja w ostatnich latach nie używałam żadnej poniżej 1850, a o zerówce nie słyszałam.

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o takiej mące, ale ćwicz te przepisy ;) gdybyś potrzebowała testera to zgłaszam się na ochotnika, uwielbiam kuchnie włoską. Tak się o storczyki bałaś a one taką niespodziankę Ci zrobiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wloskie jedzenie! Ale te rodzaje mąki to czarna magia dla mnie...

    OdpowiedzUsuń