czwartek, 19 września 2013

O szyby deszcz dzwoni, deszcz dzwoni jesienny


Jesień już puka do drzwi, świece w domu się pala i coraz chętniej włączam piekarnik wieczorem, dzisiaj padło na chlebek. 


 Chlebek kminkowy z mąki pełnoziarnistej :) Pachnie obłędnie, ciekawe czy doczeka do rana. Nadal przerabiam cukinie, to dzisiejszy zbiór, przebój tego roku to cukinia z curry w słoiku.

Mika znowu przeziębiona siedzi w domu, a jej ulubione zajęcie to nauka pisania, całkiem nieźle jej idzie jak na 4 latka, czekamy tez na wróżkę zebuszkę z drugim ząbkiem , który rusza się na wszystkie strony.


Zakochałam się też w zielonej japońskiej herbacie i pije ją namiętnie, dostałam od mamy pyszną Banche. 



3 komentarze:

  1. Niech malutka pisze!
    Bo czym skorupka za młodu nasiąknie................. ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę przepis na cukinię! Szybko, bo w ogrodzie jeszcze kilka rośnie ;)
    Chlebek i ja zaraz zacznę piec, jakoś latem nie miałam ochoty..
    A deszcz i u mnie pada i pada.. ech!
    Oby do wiosny! :D hahaHA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego przepisu robiłam, ale ich pełno w sieci http://ugotuj.to/ugotuj/-19300211/cukinia+w+curry/p/

      Usuń