sobota, 26 grudnia 2009

Święta Święta




Już drugi dzień świąt nawet nie wiem kiedy to minęło. A działo się dużo. O 16 byliśmy na pasterce dla dzieci, oglądaliśmy stajenkę i śpiewaliśmy kolędy później wigilia u rodziców jak zwykle cudownie rodzinnie i PYSZNIE :) . Później spacerek do teściów. Pierwszy dzień świąt śniadanie u rodziców, obiad u teściów i kawa u dziadków. A dzisiaj jedziemy do rodziców na obiad jak tylko reszta mojej rodzinki się obudzi. Moje dziecko było chyba w tym roku bardzo grzeczne bo dostała od dzieciątka mnóstwo prezentów, nawet dzieciątko przemeblowało pokój żeby się prezenty zmieściły pod choinką a wiec dostała:
  1. Konika na biegunach 
  2. Dwa cudne misie
  3. Biedronkę
  4. Pieska 
  5. Pudełko edukacyjne
  6. Cztery sukienki
  7. Fontannę
  8. Trzy piżamki
  9. Body
  10. Pampersy
  11. Płaszczyk 
  12. Trzy sweterki
  13. Mydełko w płynie
  14. Dwie herbatki owocowe
  15. Kule edukacyjną
  16. Skarpetki
  17. I słodycze
Nie wiem czy o czymś nie zapomniałam bo tego tyle ze nawet nie zmieściło się wszytko do samochodu. Za miesiąc Dominiczka ma urodzinki i ja już teraz nie wiem co można jej kupić.A tu kilka zdjęć



Misie




Porcelanowa laleczka



Ciasteczkowy potworek




Konik




Gdzie to jedzonko




Pudełko




Biedroneczka




Mój chrzestny chciał ze mnie zrobić prezent i ja nawet nie protestowałam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz